طراحی وب سایت با آمینا گروپ
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

چرا وب سایت شما به یک ارزش پیشنهادی قوی نیاز دارد؟

 

تنها 17 درصد از بازدیدکنندگان وب سایت شما بیش از 4 ثانیه در آنجا می مانند. 83 درصد دیگر در 10 ثانیه ای که در سایت هستند چه می کنند؟ 

تیترها، پرخواننده ترین نوشته ها در اینترنت هستند. از هر پنج بازدیدکننده وب، چهار نفر یک عنوان را می خوانند، در حالی که تنها یک نفر از هر پنج بازدیدکننده بیشتر از آن را می خواند.

این آمارهای هشیارکننده نشان می‌دهد که اگر می‌خواهید بیشتر با آنها درگیر شوید، چقدر سریع باید توجه مخاطبان را به خود جلب کنید. به همین دلیل ارزش پیشنهادی (VPs) بسیار مهم است.

ارزش پیشنهادی چیست؟

ارزش پیشنهادی بیانیه ای خاص و مختصر در مورد آنچه شما باید به مشتریان خود ارائه دهید است. نه کمتر نه بیشتر. به افرادی که از وب‌سایت یا صفحه فرود شما بازدید می‌کنند می‌گوید دقیقاً چه کاری انجام می‌دهید و چرا آن را بهتر - یا متفاوت - از دیگران انجام می‌دهید.

این نسبتاً ساده و سرراست به نظر می رسد، اما تفکیک آنچه که کسب و کار شما را از دیگرانی مانند شما متمایز می کند، اغلب یک فرآیند دشوار است. در حالی که بازاریابان معمولاً می دانند که چیست، آنها فقط نمی دانند چگونه آن را در کلمات بیان کنند.

چگونه یک ارزش پیشنهادی قوی ایجاد کنیم؟

گزاره های ارزشی خوب واضح، مختصر، خاص و مرتبط هستند. بنابراین، ایجاد یک VP خوب معمولاً شامل موارد زیادی است - حذف کلمات و اطلاعات غیر ضروری و پرداختن به اصل تجارت شما.

سه عنصری که همه گزاره های ارزشی باید داشته باشند. یک ارزش پیشنهادی خوب دارای سه عنصر اساسی است:

1. پیشنهاد: دقیقاً چه چیزی شرکت شما ارائه می دهد؟ چه محصولات یا خدماتی؟ ویژگی در اینجا مهم است. به عنوان مثال، به جای «کترینگ»، از «کترینگ لذیذ» یا «کترینگ مدیترانه‌ای» استفاده کنید.

2. مزایا: چرا مردم به محصول یا خدمات شما نیاز دارند؟ چگونه زندگی آنها را بهتر می کند؟ در صورت امکان، مزایا را کمّی کنید. این می تواند تاثیر زیادی در تبدیل داشته باشد. به زمان تحویل یا قیمت رقابتی فکر کنید. برای مشتری چه معنایی دارد؟

3. تمایز: این سخت ترین است. چه چیزی کسب و کار شما را از سایرینی که محصولات یا خدمات مشابهی ارائه می دهند متمایز می کند؟ چرا از رقابت خود متمایز هستید؟ به افراد خاصی که کسب و کار شما به آنها پاسخ می دهد یا قیمت رقابتی یا خدمات ویژه خود فکر کنید.

 عناصر طراحی وبسایت مدرن

  • تایپوگرافی منحصر به فرد
  • تصاویر جذاب و پاسخگو
  • فیلم های پس زمینه
  • طراحی نیمه مسطح
  • منوهای همبرگر
  • تصاویر محصول با کیفیت بالا
  • طراحی کارت
  • ویدئوهای ویژه
  • چیدمان مناسب برای موبایل
  • فضای سفید
  • بهینه سازی سرعت
1.تایپوگرافی منحصر به فرد

اکثر شرکت ها فونت یا تایپوگرافی خاصی دارند که برای کمک به مشتریان خود در شناسایی فوراً آنها در مقابل رقبای خود استفاده می کنند. در سال‌های اخیر، طراحان به مجموعه بزرگ‌تری از فونت‌ها دسترسی دارند و کسب‌وکارها می‌توانند برندهای خود را با دقت بیشتری از طریق تایپوگرافی بیان کنند.

2. تصاویر جذاب و پاسخگو

با تمرکز بر روی تصویر با متن به جای دکمه های CTA یا اجتماعی، Medium یک تجربه بصری قوی ایجاد می کند که شما را تشویق می کند برای خواندن بیشتر به پایین بروید.

تصاویر قهرمان نیز اغلب در پس‌زمینه قرار می‌گیرند و متن و سایر محتواها روی آن قرار می‌گیرند. صرف نظر از رویکردی که استفاده می کنید، تصاویر بزرگ می توانند به بیان بصری داستان شما بدون تکیه بر متن کمک کنند.

3. فیلم های پس زمینه

ویدیوهایی که به طور خودکار در پس‌زمینه پخش می‌شوند می‌توانند جذابیت‌های زیادی را به صفحه اضافه کنند. از آنها می توان برای گفتن یک داستان استفاده کرد و مقدار محتوای دیگری را که برای توضیح کسب و کار شما نیاز است به میزان قابل توجهی کاهش داد.

4. طراحی نیمه مسطح

به عبارت ساده، طراحی مسطح به هر عنصری گفته می شود که شامل سه بعد نباشد یا درک سه بعدی را ارائه نکند، مانند سایه ها. درک طراحی مسطح نه تنها برای کاربران آسان‌تر است، بلکه می‌تواند سریع‌تر در وب‌سایت‌ها بدون عناصر پیچیده یا بیش از حد فنی بارگذاری شود.

5. منوهای همبرگر

اکثر وب سایت ها دارای منوهای طولانی از گزینه ها برای انتخاب هستند. مزیت این کار این است که منو می‌تواند بازدیدکننده را مستقیماً به جایی که می‌خواهد ببرد.

نقطه ضعف این است که آنها به طور کلی فضای با ارزش صفحه نمایش را اشغال می کنند. منوی مخفی یا همبرگر این را تغییر می دهد. این منوی فشرده باعث صرفه جویی در فضا می شود و برای پیمایش کاربران بصری است.

6. تصاویر محصول با کیفیت بالا

بسیاری از وب‌سایت‌های B2B شروع به نمایش تصاویر بزرگ محصول در سایت‌های خود می‌کنند تا ویژگی‌ها یا بخش‌های مختلف محصول خود را برجسته کنند، و این تصادفی نیست.

تصاویر محصول با کیفیت بالا به طراحان کمک می کند تا ویژگی های مختلف یک محصول را به روشی کارآمدتر و موثرتر برجسته کنند.

7. طراحی کارت

با ظهور Pinterest، طراحان و بازاریابان به طور یکسان مجذوب کارت‌ها شده‌اند. کارت‌های فردی به توزیع اطلاعات به صورت بصری کمک می‌کنند تا بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی محتوای کوچک را استفاده کنند.

8. فیلم های ویژه

علاوه بر ویدیوهای پس‌زمینه، ویدیوهای کوتاه محصول یا ویژگی نیز در ترند هستند زیرا می‌توان از آنها برای برجسته کردن یک مورد خاص استفاده کرد. این ویدیوهای کوتاه در زنده کردن راه حل شما عالی هستند، در حالی که بازدیدکنندگان را با تجربه طولانی که باید از آن بگذرند غرق نمی کنند.

9. چیدمان های مناسب برای موبایل

وب سایت های نسل اول برای دسکتاپ طراحی شده اند. در نتیجه، آنها برای قرار دادن مانیتورهای بزرگتر و کنترل اشاره و کلیک ماوس ساخته شدند.

با این حال، ظهور دستگاه های تلفن همراه به این معنی است که ترافیک وب ممکن است از منابع متعددی باشد - و وب سایت شما باید بدون توجه به نوع دستگاه کاربر، تجربه یکسانی را ارائه دهد.

در عمل، این به معنای ایجاد طرح‌بندی‌های وب‌سایت سازگار با موبایل است که از اصل طراحی وب واکنش‌گرا استفاده می‌کند، که به عناصر وب‌سایت مانند تصاویر، متن و رابط‌های کاربری (UIs) اجازه می‌دهد تا بسته به دستگاهی که برای دسترسی به سایت استفاده می‌شود، به‌طور خودکار مقیاس و اندازه را تغییر دهند.

10. فضای سفید

فضای سفید عنصری است که اغلب در طراحی وب سایت مینیمال استفاده می شود، در حال حاضر یکی از ویژگی های مهم چارچوب های موثر طراحی سایت مدرن است.

با متعادل کردن محتوایی مانند پیوندها، متن و ویدیوها با مقادیر مشابه فضای سفید، کاربران به طور طبیعی به جنبه های کلیدی سایت شما کشیده می شوند.

در حالی که هیچ استاندارد سخت و سریعی برای مقدار فضای سفید مورد نیاز شما وجود ندارد، یک قانون خوب این است که حداقل مقداری فضای سفید بین هر عنصر محتوا ایجاد کنید.

11. بهینه سازی سرعت

این به معنای بهینه سازی تمام تصاویر برای متعادل کردن کیفیت تصویر و اندازه فایل است. به عنوان مثال، در حالی که تصاویر PNG کیفیت و شفافیت بالاتری ارائه می دهند، آنها بسیار بزرگتر از تصاویر JPEG هستند.

در بیشتر موارد JPEG بهترین تعادل بین سرعت و کیفیت را ارائه می دهد. در همین حال، گیف‌ها برای تصاویر متحرک ایده‌آل هستند، اما از رنگ‌های کمتری استفاده می‌کنند، که باعث می‌شود برای تصاویر ثابت ایده‌آل نباشند.

همچنین فشرده کردن هر فایلی که در سایت شما است ایده خوبی است – بسیاری از ابزارهای فشرده سازی مدرن می توانند به میزان قابل توجهی حجم فایل را بدون از دست دادن عملکرد متناسب کاهش دهند.

طراحی وب سایت با آمینا گروپ

برای ورود تجارت خود از بازار سنتی به بازار نوین تجارت الکترونیک نگران نباشید. حال که با ارزش دیجیتال مارکتینگ آشنا شدید برای پیشی گرفتن از رقبا باید ورود به بازار دیجیتال مارکتینگ را جدی بگیرید. نگران نباشید آمینا گروپ این بستر را برای شما فراهم خواهد کرد.

آمینا گروپ ، مجموعه ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال 1390 فعالیت خود را در زمینه طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت آغاز کرده است و این تضمین را به مشتریان خود خواهد داد که سایت مورد نظر آن ها را به بهترین شکل و هماهنگ با رعایت نمودن پارامترهای سئو طراحی کند.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم،  پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

ایمیل: info@amina-group.com

منبع: https://amina-group.com/

 





:: برچسب‌ها: تاثیر طراحی وب سایت در کسب و کار ها , هزینه طراحی وب سایت , اصول طراحی وبسایت , مزایای طراحی وب سایت , website-design ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: